TERMENI SI CONDITII

TERMENI SI CONDITII 

Conditii generale

Folosirea website-ului www.damas.ro implica acceptarea acestor termeni si conditii.

Prin folosire ne referim la vizionarea sau comandarea produselor.

Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, va recomandam citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

Termenii și condițiile se aplică tuturor comenzilor plasate de catre client către societatea SC DAMAS DREAM SKIN SRL, denumită în continuare „vânzător”, pe site-ul www.damas.ro sau pe versiunea pentru mobil a site-ului, și se aplică oricărei alte înțelegeri încheiate între client și vânzător.

Doar persoanele cu vârsta de cel puțin 18 ani, care nu se afla sub tutelă pot plasa o comanda.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila.

Accesand pagina „Termeni și conditii” puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi. Înainte de plasarea unei comenzi clientul va confirma că a citit, a înțeles și este de acord cu termenii și condițiile contractuale.

Datele de identificare ale vânzătorului

www.damas.ro reprezentată prin SC DAMAS DREAM SKIN SRL

Sediul social: Str. Biruintei, Nr.31, Bl.1, Tronson 1, etaj 1, Ap.4, Popesti-Leordeni, Ilfov

Cod unic de inregistrare: 43820314
Registrul Comertului: J23/1290/2021
Telefon: 0734 984 701 (apel cu tarif normal)
Email: [email protected]
Serviciul Clienți: luni – vineri între 10 – 17, cu excepția sărbătorilor legale

Plasarea comenzilor pe site

Pentru a plasa o comanda pe site este necesar să creați un cont sau să finalizați o comandă cu statut de ‘guest’.

Pentru plasarea comenzilor se vor solicita anumite informații dar fara a se limita la  adresa de email, numărul de telefon, nume, prenume, adresa de livrare a produselor.

Datele personale vor fi tratate confidențial de SC DAMAS DREAM SKIN SRL. De asemenea considerăm acceptul dumneavoastră privind informațiile furnizate ca fiind precise, complete și actuale.

Totodată, sunteți de acord să achitați toate taxele ce pot apărea datorită altor utilizatori ai contului dumneavoastră.

Prețurile afișate pe site sunt exprimate în Ron (lei). SC DAMAS DREAM SKIN SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând prețurile de pe site.

La finalizarea comenzilor clientul poate achita comanda:

  • cu cardul bancar, prin intermediul platformei de plăți euplatesc.ro. Plata online este securizată, iar datele cardului bancar nu sunt stocate sau vizualizate de către vânzător
  • Ramburs la curier

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

Disponibilitatea ofertelor și produselor
Ofertele prezentate pe site sunt în permanență supuse modificărilor, astfel încât produsele afișate pot exista sau nu în stoc.
Prezentarea produselor pe site-ul www.damas.ro nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, fiind doar un catalog online de prezentare. Includerea oricăror produse sau servicii pe site la un moment dat nu implică și nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în permanentă/în orice moment. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Toate ofertele speciale sunt prezentate pe site în secțiunea dedicată ofertelor, cu toate condițiile de aplicare, vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment sau de a modifica aceste oferte speciale, mai puțin pentru comenzile deja achitate.

Metode de plată și livrare a comenzilor

Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă se acceptă card bancar (Visa, MasterCard, Maestro)  sau numerar la livrare.

Comenzile vor fi expediate prin curierat rapid.

Transportul produselor se face prin serviciul de curierat Fan Courier iar taxa de transport este de 9 lei si gratuit la:

  • Comenzile in valoare de peste 190 lei

Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul www.damas.ro.

De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc).

In aceste situații vă rugăm să intrati in contul dvs. de client creat pe site-ul www.damas.ro pentru a putea vizualiza numarul de AWB al coletului dvs. Acesta se gaseste in sectiunea Comenzi. Selectati comanda pe care doriti sa o vizualizati si acolo veti regasi nota de transport (AWB) si optiunea de „Status comanda” care va va redirectiona catre pagina de urmarire a coletului https://www.fancourier.ro/awb-tracking/

In cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.

Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc).

Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului.

Facturare – plată

Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, la adresa de e-mail menționată de client în contul său.

În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.

Citind termenii si conditiile ati fost de acord cu emiterea facturii aferente comenzii exclusiv in format electronic, aceasta urmând a fi livrata pe adresa de e-mail din comanda sau in contul dumneavoastra.

Anularea comenzilor de către vânzător
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

Politica de retur a produselor livrate

DAMAS DREAM SKIN SRL respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Exceptări de la dreptul de retragere

Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

Avand in vedere natura produselor comercializate, nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, fara ambalajul original sau cu ambalajul desfacut /desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe www.damas.ro te rugam sa urmezi umatorii pasi:

  1. Exprima-ti dorinta de returnare a produsului (care trebuie sa se incadreze in standardele mentionate mai sus) printr-un e-mail la [email protected], in care trebuie specificat numarul comenzii, numele complet si numarul de contact, daca se doreste inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. In cazul in care doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa ne trimiti un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei. Returnarea contravalorii produsului/produselor nu se poate efectua in numerar.
  2. Produsele pot fi returnate cu ajutorul curierului, caz in care dumneavoastra veti suporta integral costul transportului. Coletele trimise cu plata catre DAMAS DREAM SKIN SRL, fara un acord prealabil, vor fi refuzate.
  3. Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi in ambalajul original , ambalat corespunzator in bula protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva. De asemenea, te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele insotitoare.

Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!

  1. Coletul va fi expediat catre DAMAS DREAM SKIN SRL, Str. Biruintei, Nr.31, Bl.1, Tronson 1, etaj 1, Ap.4, Popesti-Leordeni, Ilfov
  2. Odata ajuns la noi, departamentul specializat va face receptia cantitativa si calitativa a produsului returnat, pas atent supravegheat si monitorizat. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el iti va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului.
  3. Odata indeplinite conditiile de retur, in cazul in care se doreste rambursarea sumei, banii vor fi virati in contul specificat in mail-ul de retur urmand ca banii sa fie vizibili in cont in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la depozit. In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.

Condiții pentru coletele livrate cu semne vizibile de deteriorare
Toate produsele comercializate de Damas.ro sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.

Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.
În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos corespunzătoare condițiilor comenzii.
Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a Damas.ro, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca Damas.ro să livreze din nou produsele comandate.

Procedurile ce trebuie urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorat:

Constatare în prezența agentului de curierat
Damas.ro nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!
În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienți al vânzătorului, la numărul de telefon 0734 984 701.
Vânzătorul va deschide un dosar de daună pentru coletul deteriorat și va oferi o soluție pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau înlocuirea produselor) în maxim 7 zile de la primirea sesizării.

Constatare în absența agentului de curierat
Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciul Clienți, la numărul de telefon 0734 984 701 sau prin de email: [email protected] Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de o zi lucrătoare de la data livrării. În notificare clientul va include numele, adresa de email folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii.
SC DAMAS DREAM SKIN SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile.

Atenționare privind produsele și sfaturile prezentate pe site
Acest site nu oferă consiliere medicală și nici nu încearcă să pună diagnostic sau să trateze probleme ale pielii sau afecțiunile cutanate. Dacă aveți/suspectati ca aveti o problemă medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic sau un dermatolog. Toate produsele trebuie folosite conform instrucțiunilor prezentate în detaliu pe acest site. Întrerupeți folosirea oricărui produs care cauzează iritație, roșeață, mâncărime, usturime, descuamare sau orice alte simptome. Informația furnizată de acest site sau de către companie, nu înlocuiește vizită la dermatolog sau la medicul dumneavoastră și nu trebuie interpretată ca fiind consiliere medicală individuală.

Informatiile cuprinse in descrierile produselor provin direct de la producatori sau reprezentantii lor in Romania. Informatiile sunt traduse si/sau adaptate fara a distorsiona continutul informational. In unele cazuri, proprietatile, recomandarile si metodele de utilizare sunt derivate din carti sau site-uri web de referinta pe domeniile corespondente. Aceste date sunt furnizate in scop informativ, ele nu constituie informatii medicale, nu se pot utiliza pentru stabilirea unui diagnostic medical si nu angajeaza in nici un fel responsabilitatea noastra.

Declinarea responsabilității
În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit pe site, iar livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabilă de către producători.
Valoarea maximă a obligațiilor vânzătorului, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de vânzător de la clientul respectiv.

Garanții pentru produse
Produsele noastre nu beneficiază de garanție, fiind produse consumabile.
Garantam că produsele comercializate de vânzător sunt produse originale. Garanția de conformitate este garanția oferită de vânzător, conform legislației in vigoare. Este o perioada de timp între 6 luni și 2 ani prin care vânzătorul garantează că produsul vândut este conform cu specificațiile pe care s-a angajat că le vinde. Această garanție este independentă de garanția tehnică/comercială. Poate fi mai mică, mai mare sau egală și nu face obiectul defecțiunilor tehnice.

Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si damas.ro va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata de la sediul administratorului site-ului.

Dispozitii finale

DAMAS DREAM SKIN SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.damas.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.